esmaspäev, 14. detsember 2015

2. nädala loeng Digitaalne õpilugu lugu.


Minu digitaalne õpilugu.

Ühte kindlat õpilugu selleks ülesandeks oli suhteliselt keeruline valid. Valik langes siiani suurema aja võtnud õpetamise. Asusin koolis tööle 2006 aastal. Tööle minnes otse ülikooli pingist ilma igasuguse pedagoogilise ettevalmistuseta pidin kõik õpetamisega seotud oskused katse eksitus meetodil ise välja nuputama. Raske algus viis aga lõbusa karjääri lõpuni 2014. aastal. Kui vähegi võimalik läheks uuesti tagasi. 

Mida ma saavutasin?

Õpetaja olemise käigus saavutasin ma esiteks parema arusaamise oma ainest. Lisaks õppisin ma paremini inimestest aru saama ning nendega suhtlema. Kadus ära igasugune lavahirm.

Kui hästi ma seda tegin?

Kuna õpetamise tippaeg langes segasesse eluikka siis ei olnud ma kindlasti mitte kõige hoolsam õpetaja. Kuid kõik kohustused mida tuli täita sai tehtud ja mitmedki õpilased läksid pärast gümnaasiumi lõppu minu eriala edasi õppima. Seega või lugeda tulemust 3+ vääriliseks.

Mida ma sellest õppisin?

Selle käigus õppisin ma esiteks aja planeerimist, milles enne oli väga halb. Lisaks suhtlemisoskust ning oskust inimesi motiveerida, mõjutada ja suunata. Samuti tahvli lapiga kõike võimalikke seadusi selgeks tegema. 

Mida võiks paremini teha?

Rohkem oleks võinud näidata virtuaalseid katseid.
Panin esimestel aastatel liiga plaju rõhku ülesannete lahendamisele.
Põhjalikumalt oleks pidanud tunde ette valmistama.(selle käigus omades laiapõhjalisemat plaani)

Kuidas ma saaksin paremini teha?

Rohkem vaba aega kulutama töö tegemisele. Süstematiseerida suurem osa tööst. Viia erinevad ülesanded veebipõhiseks. Anda rohkem iseseisvaid või krupiviisilisi uurimustöid.
 









https://ifi6070.wordpress.com/2015/09/09/2-nadala-loeng/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar